sobota, 7 maja 2011

7.05.2011 - Segunda Division: FC Barcelona B - Albacete godz.18.00

Po raz kolejny polecam grać na powyżej 2,5 goli mecz z udziałem drużyny Barcelony B. Jest to bardzo ofensywnie grający zespół, który w ostatnich 10 spotkaniach z jego udziałem ma średnią 3,5 bramki na mecz. Na początku kiedy zobaczyłem statystykę ostatnich 10 spotkań Albacete zastanawiałem się czy ta drużyna będzie w stanie strzelić chociaż jedną bramkę w tym meczu, a jeśli nie to czy Barcelona B strzeli co najmniej 3 gole skoro tak naprawdę gra o przysłowiową pietruszkę, bo przecież awansu wywalczyć nie może. Przecież występujący dziś w roli gości zespół Albacete w tych 10 spotkaniach strzelił zaledwie 9 goli. Później jednak zagłębiając się w ostatnie wyjazdowe wyniki tej drużyny straciłem wszelkie wątpliwości. 4:2, 3:3, 3:0, 2:1 oraz domowe wyniki Barcelony B, 0:3, 4:0, 2:0, 4:0, 4:1 utwierdzają mnie w przekonaniu, że dziś padną co najmniej 3 gole. Myślę, że będzie to bardzo efektowne spotkanie z licznymi sytuacjami bramkowymi i oby tylko piłkarze mieli dobrze nastawione celowniki.

typ - powyżej 2,5 goli
kurs - 1,66  (Betsafe)
stawka - 5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz