środa, 11 maja 2011

11.05.2011 - I Liga Polska: Sandecja Nowy Sącz - Odra Wodzisław godz.19.00

Wiele osób uważa, że Podbeskidzie od kilku sezonów nie chce awansować do ekstraklasy i odpuszcza końcówkę sezonu. Jakoś ciężko mi brać to na poważnie, ale mimo wszystko powstrzymam się dziś od stawiania na nich w meczu z, ostatnio w bardzo słabej formie, Piastem. Trudno mi w to uwierzyć chociażby dlatego, że koszty utrzymania klubu w ekstraklasie (nie licząc pensji piłkarzy) są porównywalne do tych w I lidze. Gdyby jednak taka plotka dotarła do piłkarzy Sandecji to mogliby oni zacząć wierzyć, że mogą jeszcze wywalczyć awans. Bez względu na te wszystkie dywagacje, w których może nie być ani krzty prawdy uważam, że Sandecja wygra dzisiejszy mecz. I nawet jeśli piłkarze mają poczucie, że już o nic nie walczą to i tak jest to zespół pod każdym względem lepszy od wodzisławskiej Odry. Nawet to, że Odra jest niepokonana w 3 ostatnich spotkaniach nie zmienia mojej pewności co do dzisiejszego zwycięstwa gospodarzy. Tym bardziej, że ostatnie 3 domowe wyniki Sandecji muszą budzić szacunek. 4:0 z Niecieczą, 3:0 z Polkowicami i 6:2 z Kolejarzem Stróże pozwala wierzyć kibicom tego zespołu, że kolejna drużyna będzie wracać z Nowego Sącza z pokaźnym bagażem goli. Pomimo ostatnio dobrych rezultatów Odry stawiam na pewne zwycięstwo Sandecji.

typ - 1
kurs - 1,60  (Tobet)
stawka - 8/10

1 komentarz:

  1. Ja należę do tych co wierzą, że Podbeskidzie odpuszcza końcówki sezonów ;) Stąd zagrałem dubla: Sandecja 1 i Piast X2.

    OdpowiedzUsuń