sobota, 11 czerwca 2011

11.06.2011 - I Liga Polska: GKS Katowice - Pogoń Szczecin godz.17.00

Pierwszy mecz wrzucony od tygodnia, ale mój rozbrat z blogiem nie jest spowodowany żadnymi kłopotami, a tylko i wyłącznie małą ilością spotkań... Znów zdecydowałem się zagrać mecz z I ligi polskiej i znów jest to mecz z udziałem GKSu Katowice. Tym razem jednak proponuję zagrać na ilość goli powyżej 2,5. Jest to spotkanie drużyn, w meczach z których udziałem pada najwięcej goli w tym sezonie, a w bezpośrednim spotkaniu tych zespołów w rundzie jesiennej padł wynik 3:4 ! Ostatnie 10 meczy katowiczan to średnia goli 3,3 natomiast ostatnie 10 spotkań Pogoni to średnio 3,5 goli na mecz. Co ciekawe szczecinianie w swoich 6 ostatnich wyjazdowych konfrontacjach strzelali średnio 2 gole na mecz co uważam jest wynikiem imponującym. W poprzednim sezonie w Katowicach padł rezultat 2:2. Wszystkie statystyki przemawiają za tym, że dzisiejsze spotkanie będzie obfitowało w bramki, ale jak wiadomo statystyka statystyką, ale to boisko wszystko zweryfikuje. Jeszcze dodam garść informacji o absencjach. W składzie popularnej „GieKSy” na pewno nie zobaczymy kontuzjowanego kapitana zespołu Kowalczyka, pauzującego za kartki Goncerza i... biorącego ślub Zielińskiego, z kolei w kadrze Pogoni nie ma poważnych osłabień.

typ - powyżej 2,5 goli
kurs - 1,85  (Expekt)
stawka - 6/10

3 komentarze:

  1. Już nie piszesz? Wielka szkoda bo powiem szczerze że lubiłem tutaj zaglądać. Jest szansa, że coś się jeszcze zmieni? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda, że już nie podajesz żadnych typów. Lubiłem obstawiać typy valuebety z twoim systemem bukmacherskim. Czy jeszcze kiedyś udostępnisz swoje typy z dużymi kursami i dużym yieldem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog i artykuł. Również interesuję się sportem i często szukam rożnych informacji w sieci na ten temat!

    OdpowiedzUsuń